ملحوظة

كل المواد الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

2013/05/06

انا وانت وبابا فى المشمش - فردوس عبد الحميد

انا وانت وبابا فى المشمش - فردوس عبد الحميد
كلمات: احمد فؤاد نجم | ألحان: فاروق الشرنوبى


 Mp3 Format - CD Quality - 2.48 MB


  فى المشمش فى المشمش فى المشمش
ستين فى المشمش يا حليوة يا بتاع المشمش صدقتك
لعبة فى حدوتة ولا طولتك ولا دوقت المشمش
احكيلى حكاية فى المشمش
ارسملى مراية فى المشمش
قصلى فستان فى المشمش
طرح البستان فى المشمش
هاتلى البوتجاز فى المشمش
وسرير هزاز فى المشمش
طب لمبة جواز فى المشمش
شالله يا جواز فى المشمش
طب اخش السيما فى المشمش
حسنين ونعيمة فى المشمش
شربنى الشاى فى المشمش
طب قولى انا جاى فى المشمش
على شوقك يا حليوة يا مشمش
ومسيرك يا بتاع فى المشمش
هاتكلم ابويا يمشمشلك
وانا وانت بابا فى المشمش
انا وانت بابا فى المشمش

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق