ملحوظة

كل المواد الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

2013/12/20

احب الخيال - نيللى

احب الخيال - نيللى
 كلمات: صلاح جاهين | ألحان: -------


 Mp3 Format - High Quality - 3.47 MB

 أحـب الخـيـال  والكـلام الخيـالـى
ولو كان جنـونـى  ولو كان تسـالـى
عــرفت الحقيقـة ودقــت الحقيقـة
لعنـت الحقيقـة  ما هيـاش مجـالـى






أنا صاحبتـي  شهــر زاد الليــالى
لكن بنت خالى ؟  دى  فـوق احتمـالى
وما يهمنيـش اللى سـاكن  قصــادنا
أنا بيهـمنـى أبـو زيــد الهـلالـى

أحــب الخيــال


سحـابة بتـرقص باليـه فى العـلالى
تشـد اهتمـامـى  وتشغـل لى بـالى
وأما الصـخور اللـى ماشـية  عليهـا
بتجــرحـنـى  لكـن أنـا لا أبـالى
أحــب الخيــال


مفيش حـد فى الدنيـا  غيـر لما جالى
وأنا واحـدة مقتصـرة دايمـا فى حالى
بتصـدمنـى أحـلامـهـم الـدنيـوية
ماحبـش  كـدة  أنا طبعـى مثـالـى
أحــب الخيــال


أنا مهمـا يحصـل  ومهمـا جــرالى
ح احـب الحـاجـات اللـى متهيـآلى
ح احـب اللـى يقـدر يصـحيهـا فى
ح احبـه  ح احبـه  عشان مكتوبة لى
أحــب الخيــال














ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق