ملحوظة

كل المواد الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

2019/10/22

طول عمرى استلطفك - هانى شاكر

طول عمرى استلطفك - هانى شاكر
كلمات: صلاح فايز | الحان: خالد الامير


Mp3 Format - CD Quality - 3.87 MB




طول عمري استلطفك كان أملي اعرفك

ولما قابلتني بعينيك ذوبتني

نسيت من فرحتي من شوقي ولهفتي

بنفسي اعرفك

ما انا معذور اعذرني

بستلطفك طول عمري

انا لما شفت صورتك لقيتها منورة

والكل جابولي سيرتك بالخير متعطرة

خلوني اشتاق اقابلك

وصلني حنيني قبلك

ولما قابلتني بعينيك ذوبتني

نسيت من فرحتي من شوقي ولهفتي

بنفسي اعرفك

ما انا معذور اعذرني

بستلطفك طول عمري

حبيبي انا المتيم ياروحي انا الاسير

بهواك والله اعلم باحساسي الكبير

ياما عشت ارسم باحلى صورة اول مقابلة

ولما قابلتني بعينيك ذوبتني

نسيت من فرحتي من شوقي ولهفتي

بنفسي اعرفك

ما انا معذور اعذرني

بستلطفك طول عمري


- من البوم "معاك" 1989 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق