ملحوظة

كل المواد الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

2020/08/14

بكرة بعيد - انغام

بكرة بعيد - انغام
كلمات: صلاح فايز | ألحان وتوزيع: محمد على سليمان


  Mp3 Format - CD Quality - 5 MB



شوف لي ميعاد أقرب من بكرة
بكرة بعيد
عندي حنين ل سيبتوا لبكرة
ناره تقيد
لازم أشوفك دلوقتي
ده انت واحشني طول وقتي
وأنا يا حبيبي شوقي
مايستناش مواعيد
بكره ده ايه يا عينيه
بكره ده صعب عليا
هو القلب بيرحم
ولا الشوق بايديا
دي الاشواق طماعة
ما بتمشيش بالساعة
لازم أشوفك دلوقتي
وانا يا حبيبي شوقي
ما يستناش مواعيد
سيب كل اللي ف ايديك
والغي جميع مواعيدك
وأنا مالي بظروفك
هاتجنن واشوفك
وافضالي وتعالى
مش هأصبر لالا لالا
لازم أشوفك دلوقتي
ولا أنت واحشني طول وقتي
وانا يا حبيبي شوقي
مايستناش مواعيد
شوف لي ميعاد أقرب من بكرة
بكرة بعيد
عندي حنين لو سيبتوا لبكرة
ناره تقيد

- 1989 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق