ملحوظة

كل المواد الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

2019/11/24

ريشة - على الحجار

ريشة - على الحجار
 كلمات: وائل هلال | ألحان: أمير عبد المجيد | توزيع: يحيى الموجى


[Studio version] Mp3 Format - CD Quality - 5.66 MB


[Concert version] Mp3 Format - High Quality - 4.90 MB




كنت فاكر لما تمشي وتسبيني
قلبي هتدوب شمعته من نار حنيني
والتقيني في لحظه اضعف غصب عني
وأجري أصرخ عند بابك رجعيني رجعيني
بس لا أنا كنت واهم
قلبي لسه ماكنش فاهم
الحياه لازم تسير
والفراق مش شئ خطير
الزمان فيه الدوا
والطبيب هوا الهوا
والهوا مالوش كبير
كنت فاكر ان شوقي ماينتهيش
وان بعدك مستحيل أقدر أعيش
والقمر والشمس مش هيبانوا تاني
والحياه من غيرك انتي ماتساويش
بس لا أنا كنت واهم
قلبي لسه ماكنش فاهم
الحياه لازم تسير
والفراق مش شئ خطير
الزمان فيه الدوا
والطبيب هوا الهوا
والهوا مالوش كبير
آه آه آه

- 1998 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق