ملحوظة

كل المواد الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

2019/11/13

تانى وتالت ورابع - لطيفة

تانى وتالت ورابع - لطيفة
 كلمات: عبد الوهاب محمد | ألحان: صلاح الشرنوبى | توزيع: طارق عاكف


 Mp3 Format - High Quality - 4.50 MB









تاني وتالت ورابع
بتحب ولا تنسانيش
وأنا ف بعدك بتابع
إزاي ح تقدر تعيش
طول ما أنت مابتنسانيش
لأن زيي مفيش
زيي مفيش .. زيي مفيش
ثاني وثالث ورابع !
حقيقى صعبان عليا
والأمر ماهو بايديا
انا كنت نعمة محبة
وانت اللى ماصونتنيش
رد اعتبارى لقلبى
ان انت من بعد حبى
بتحب ولا تنسانيش
لأن زيي مفيش
زيي مفيش .. زيي مفيش
تاني وتالت ورابع
بتحب ولا تنسانيش
وأنا ف بعدك بتابع
إزاي ح تقدر تعيش
حياتى رجعت عاديه
بعيشها اصعب شويه
لكنى مش تايهة زيك
ولا حيرتى ماتنتهيش
تاني وتالت ورابع
بتحب ولا تنسانيش
وأنا ف بعدك بتابع
إزاي ح تقدر تعيش
طول ما أنت مابتنسانيش
لأن زيي مفيش
زيي مفيش .. زيي مفيش
ثاني وثالث ورابع !


- 1994 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق