ملحوظة

كل المواد الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

2024/04/09

لو كنت غالى - هانى شاكر

لو كنت غالى - هانى شاكر
كلمات: سمير الطائر | الحان: محمد سلطان | توزيع موسيقى: ابراهيم راديو


Mp3 Format - CD Quality - 7.75 MB




لو كنت غالي غالي عليك
شوف انشغالي والله عليك
لوكان هواي هواك
واحكايتي عايشة معاك
تشغلني ليه وياك يا حبيبي
وانا روحي ملك اديك لوكنت غالي عليك في عينيك بلاقي حنان
قربني منو كمان خليني أعيش لياليك نسيني اي زمان نسيني اي مكان
انا عشت قبلك في
خليني امشي بلاد جوا العيون السود
يا بوي يا بوي دنا عندي ليك أشواق ملهاش في عمري حدود
لوكان هواي هواك
واحكايتي عايشة معاك
تشغلني ليه وياك يا حبيبي
وانا روحي ملك اديك
لو كنت غالي عليك
لوكنت بس تقول ليه السهر بيطول
ويحير العاشقين
كنت افهمك على طول وقول عليك مشغول
وانعيش في أحلى سنين
بتخبي حبك ليه
وازاي قدرت عليه
كل القلوب بتقول
بس انت قلبك ايه
لو كان هواي هواك
واحكايتي عايشة معاك
تشغلي ليه وياك يا حبيبي
وانا روحي ملك اديك
لو كنت غالي غالي عليك

- البوم "الحب مالوش كبير" 1983 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق